Thursday 11 February 2016

SMOOTHIE ΜΕ ΚΑΦΕ ΕΣΠΡΕΣΟ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑ ΑΠΟ ΚΑΣΤΑΝΑ


     Υπάρχουν ορισμένες ημέρες που ξυπνάς και η ενέργεια σου είναι πεσμένη, παρόλο που έχεις κοιμηθεί αρκετές ώρες που ίσως όμως να μην είναι ποιοτικές. Για αυτό το λόγο, χρειάζεσαι κάτι τονωτικό για να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Σίγουρα ένας καφές μπορεί να σε τονώσει, αλλά για πόσο? Εκτός από καφεΐνη χρειάζεσαι πρωτεΐνες και καλούς υδατάνθρακες για να σε τονώσουν και να συνεχίσεις δυναμικά την υπόλοιπη ημέρα.
     Σήμερα, λοιπόν, ξύπνησα με πεσμένη διάθεση και ενέργεια. Τις τελευταίες ημέρες ο ύπνος μου είναι ακατάστατος, με αποτέλεσμα άλλες ημέρες να κοιμάμαι ελάχιστα και όποτε έχω λίγο διαθέσιμο ύπνο να πέφτω σε χειμέρια νάρκη. Αισθανόμουν πως χρειαζόμουν κάτι να φάω χωρίς να με φουσκώσει, αλλά παράλληλα να μην με αφήσει πεινασμένη μέσα σε δύο ώρες. Τότε μου ήρθε η ιδέα! Να φτιάξω ένα smoothie με μια δόση καφέ εσπρέσο και κάποιο φρούτο ή μια πιο γλυκιά γεύση μαζί ώστε να ικανοποιήσω παράλληλα την επιθυμία μου για κάτι γλυκό το πρωί. Δεν μου πήρε πολύ χρόνο να σκεφτώ τον συνδυασμό γεύσεων του κάστανου και του καφέ. Ήμουν σίγουρη πως το αποτέλεσμα θα ήταν μοναδικό και έτσι αποφάσισα να το μοιραστώ μαζί σας.



Smoothie με καφέ εσπρέσο και κρέμα από κάστανα

υλικά (2 μερίδες)

1/2 κούπα νιφάδες βρώμης
4 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό
1 κούπα γάλα της αρεσκείας σας
2 κουταλιές κρέμα κάστανο
1 δόση καφέ εσπρέσο 
λίγα gogi berries για γαρνίρισμα

πώς θα το φτιάξω;

     Ετοιμάστε τη μονή δόση του εσπρέσο. Σε ένα blender προσθέστε όλα τα υλικά σας μαζί με τον καφέ εσπρέσο, εκτός από τα gogi berries. Θέστε σε λειτουργία το blender μέχρι να έχετε ένα μείγμα με κρεμώδη σύσταση. Μεταφέρετε σε δύο ποτήρια και πασπαλίστε από πάνω μερικά gogi berries. Απολαύστε αμέσως!



No comments :

Post a Comment