Friday 29 April 2016

ΜΑΣΚΑ ΛΑΜΨΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ KIEHL'S ΜΕ ΚΟΥΡΚΟΥΜΑ ΚΑΙ ΣΠΟΡΟΥΣ CRANBERRY


     Ίσως να αναρωτιέστε γιατί αναφέρομαι σε καλλυντικά προϊόντα έτσι ξαφνικά. Δεν πρόκειται, όμως, για οποιοδήποτε προϊόν, αλλά για ένα που περιέχει την αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση του κουρκουμά. O κουρκουμάς τα τελευταία χρόνια έχει τοποθετηθεί στις τοπ τροφές με πολλές ευεργετικές ιδιότητες για τον άνθρωπο. Το cranberrry από την άλλη είναι γνωστό για τις αντιμικροβιακές και αντισηπτικές του ιδιότητες, καθώς και για τη δράση κατά του καρκίνου. Βρήκα την ευκαιρία να μιλήσω για μια μάσκα που πραγματικά έχει βοηθήσει πολύ το πρόσωπό μου.
    Πρόκειται για την καινούργια μάσκα της αμερικάνικης εταιρίας Kiehl's και συγκεκριμένα την "Tumeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque". Η συγκεκριμένη μάσκα υπόσχεται μια αίσθηση δροσιάς και ανανέωσης στο πρόσωπό σας, ειδικά εάν είναι αρκετά κουρασμένο και μουντό (όπως ακριβώς το δικό μου τον τελευταίο καιρό). Πιο συγκεκριμένα η συσκευασία λέει πως "Αυτή η φόρμουλα βοηθάει στην εμφανή εξομάλυνση του τόνου του δέρματος, ενώ οι σπόροι από cranberries κάνουν μια απαλή απολέπιση για ένα πιο απαλό και φωτεινό δέρμα". 



     Ας ξεκινήσω αναφέροντας λίγα πράγματα για το δέρμα μου. Παλιότερα υπέφερα από ακμή για αρκετά χρόνια, που όμως αργότερα μειώθηκε αρκετά χωρίς να πάρω αγωγή ή κάτι άλλο. Πλέον μπορεί να εμφανίσω ένα ή δύο σπυράκια σποραδικά κοντά στις ημέρες της περιόδου. Γενικότερα, η επιδερμίδα μου είναι κανονική προς μεικτή, επομένως δεν χρησιμοποιώ πολύ ενυδατικές κρέμες και το καλοκαίρι ίσως μόνο αντιηλιακή για να μην φορτώνω παραπάνω το δέρμα μου. Το κυριότερο πρόβλημά της επιδερμίδας του προσώπου μου πιστεύω πως είναι η κουρασμένη και θαμπή όψη του, η οποία οφείλεται στο άστατο ωράριό της δουλειάς μου (δουλεύω με κυκλικό ωράριο), η μόλυνση του περιβάλλοντος και ίσως κάποιες φορές η αφυδάτωση. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα να αυξήσω την ποσότητα του νερού που καταναλώνω και να ψάξω για μια κρέμα ή μάσκα που θα αναδείξει την επιδερμίδα μου.
     Είχα ακούσει και διαβάσει αρκετά reviews για αυτή την κρέμα της Kiehl's με το όμορφο βαζάκι σε πορτοκαλί χρώμα. Το μοναδικό προϊόν που είχα δοκιμάσει από την εταιρία ήταν η πολύ γνωστή και αγαπημένη κρέμα σώματος "Creme du corps: Soy Milk and Honey Whipped Body Butter", η οποία είναι τόσο πλούσια ενυδατική αλλά ανάλαφρη παράλληλα σαν μια καλοχτυπημένη σαντιγύ (whipped cream: σαντιγύ στα αγγλικά). Ήμουν αρκετά ευχαριστημένη με αυτή την κρέμα, οπότε είπα να δοκιμάσω και ένα επιπλέον προϊόν της εταιρίας.


     H ποσότητα της μάσκας είναι στα 75 ml, ενώ η τιμή της ήταν 34 ευρώ. Συνήθως δεν δίνω τόσα πολλά χρήματα για μια μάσκα και γενικότερα για καλλυντικά, όμως, είπα αυτή τη φορά να δοκιμάσω κάτι άλλο εκτός των συνηθισμένων προϊόντων που χρησιμοποιώ. Η κοπέλα στο stand μου είπε πως καλό είναι να τη χρησιμοποιώ το πρωϊ φροντίζοντας να την αφήνω για 15-20 λεπτά και έπειτα να κάνω ένα ελαφρύ μασάζ με τα δάκτυλά μου στο πρόσωπο καθώς προσπαθώ να την ξεβγάλω. Όντως, αυτό βοήθησε πάρα πολύ το δέρμα μου, καθώς παράλληλα με τον καθαρισμό της επιδερμίδας επιτυγχάνεται και απολέπιση, που είναι επίσης σημαντική (όχι τόσο όμως τους καλοκαιρινούς μήνες). Μυρίζει όντως σαν κουρκουμά και είναι τόσο εύκολη στην εφαρμογή της. Μόλις την ξεβγάλετε το δέρμα είναι έτοιμο να δεχτεί την ενυδατική κρέμα που χρησιμοποιείται πολύ καλύτερα απ' ότι όταν απλά καθαρίζετε με γαλάκτωμα, αφρό ή τζελ το πρόσωπό σας. 
     Την έχω χρησιμοποιήσει ήδη 3 φορές και ομολογώ πως έχω δει μια μικρή διαφορά στο δέρμα μου. Παράλληλα βέβαια χρησιμοποιούσα τη νύκτα (όχι όμως τόσο συχνά) ένα δείγμα από τη δεύτερη μάσκα της εταιρίας "Ciliantro and Orange Extract Pollutant Defending Masque" , την οποία μπορείτε να αφήσετε όλο το βράδυ για επιπλέον δράση. Το πρωϊ το δέρμα μου εκτός του ότι μύριζε υπέροχα, ήταν φανερά ξεκούραστο και πιο μαλακό σε υφή. Και με αυτή τη μάσκα έμεινα ιδιαίτερα ικανοποιημένη και σκέφτομαι πως ίσως είναι η επόμενη αγορά μου από την Kiehl's. 

No comments :

Post a Comment