Tuesday 17 March 2015

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ


Σε αυτό το ποστ θέλω να αποκαλύψω μια μεγάλη μου αγάπη, τα ταξίδια. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αναζωογονητικό, τίποτα πιο ενθουσιώδες και τίποτα πιο αληθινό από το να ταξιδεύει κανείς και να ταξιδεύει με σκοπό. Ποιο σκοπό; Αυτόν της εξερεύνησης...

Είχα την τύχη να ταξιδεύω από μικρή παρέα με τον πατέρα μου. Ίσως και να μου κόλλησε εκείνος αυτή τη λόξα της φυγής. Όμως, δεν είναι ακριβώς φυγή, όσο αγωνία για το τι άλλο υπάρχει εκεί έξω που δεν έχω δει και δεν έχω γευτεί κυρίως (για να μην ξεχνιόμαστε). Τόσα μέρη εδώ στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες. Αμέτρητες εκτάσεις, διαφορετικές κουλτούρες, περίεργοι άνθρωποι και ευφάνταστες κουζίνες. Κάποια από αυτά (αν μπορούσα όλα) θα ήθελα να τα γνωρίσω.


Η φωτογραφία είναι πολύ σημαντική σε ένα ταξίδι. Σου επιτρέπει να έχεις εκτός από τις αναμνήσεις του μυαλού, τις αναμνήσεις μιας εικόνας που σε μεταφέρει νοητά εκεί που ήσουν κάποτε, παρέα με ένα φιλαράκι, με το άλλο σου μισό, με τον πατέρα σου ή και με τον εαυτό σου. 

Εδώ, μερικές φωτογραφίες από την ορεινή Αράχωβα, θα σας δώσουν αφορμή να την επισκεφτείτε ή να τη βάλετε στα σχέδιά σας. Είναι ένας κοντινός προορισμός από την βαρετή Αθήνα και συνδυάζει το βουνό με την υπέροχη αρχιτεκτονική των σπιτιών των κατοίκων της. Όσες φορές και να πάω, πάντα με μαγεύει με την φυσική της ομορφιά.



No comments :

Post a Comment