Monday 11 May 2015

ΑΤΟΜΙΚΑ ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ


Τετάρτη 6 Μαΐου 2015. Μόλις έκλεισα τα 26! Χωρίς να αναφέρω μελό ατάκες του τύπου "πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός", θέλω να δηλώσω πως εγώ αισθάνομαι ακόμα σαν παιδάκι. Σωματικά ναι έχω μεγαλώσει, οι αντοχές μου έχουν διαφοροποιηθεί, τα γούστα μου, οι κοντινοί μου φίλοι, όμως, εγώ και τα χαζά μου όνειρα παραμένουν τα ίδια. Ακόμα ονειρεύομαι να ζήσω κάπου πολύ όμορφα στο εξωτερικό (και στο εσωτερικό), να ταξιδέψω σε αμέτρητους προορισμούς και να δοκιμάσω πολλά είδη φαγητού. Συχνά καταλήγω βέβαια στο συμπέρασμα ότι και αυτά που έχω κάνει μέχρι τώρα είναι αρκετά, η επιθυμία για ακόμη περισσότερα δεν φεύγει.

Μέχρι τον επόμενο χρόνο θα ήθελα να έχω καταφέρει αρχικά να μετακομίσω σε δικό μου σπίτι, μακριά από την οικογενειακή φωλιά, ώστε να μπορώ να καλώ πιο συχνά φίλους και να τους μαγειρεύω. Αλήθεια, είναι κάτι για το οποίο ανυπομονώ! Φανταστείτε τι ωραία κυριακάτικα brunch μπορείτε να δημιουργήσετε στο σπίτι σας με τις κατάλληλες συνταγές και φυσικά την σωστή παρέα. 
Έπειτα, να παρακολουθήσω εντατικά μαθήματα φωτογραφίας και να κινούμαι πιο άνετα με την κάμερα. Τον τελευταίο χρόνο η ενασχόλησή μου με τη μαγειρική και τη φωτογραφία του φαγητού έχει μεγαλώσει ακόμα περισσότερο και είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να δοκιμάσω και να μοιραστώ μαζί σας!

Προς το παρόν, όμως, θα αρκεστώ σε αυτό το πολύ εύκολο γλύκισμα που μπορείτε να φτιάξετε και σερβίρεται σε ποτηράκια για ατομική απόλαυση. Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά που μπορείς να τα φας σε ποτήρι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχουν κάτι το ιδιαίτερο (εκτός από όμορφη παρουσίαση). Το σημερινό γλυκό ήρθε σαν ιδέα από την τούρτα γενεθλίων που ετοίμασε για εμένα το άλλο μου μισό και σεφ, που δεν ήταν άλλη από μια Πάβλοβα με μπόλικες φράουλες. Ήταν πραγματικά απίστευτη! Μας περίσσεψε, λοιπόν, λίγη κρέμα ζαχαροπλαστικής και μερικές φράουλες και ιδού το γλυκό της ημέρας. Πανεύκολο και νοστιμότατο σας το υπόσχομαι!




Ατομικά γλυκά με φράουλες και κρέμα ζαχαροπλαστικής

υλικά (για 6-8 ποτηράκια)

500γρ φράουλες (όχι πολύ ώριμες)
1 κουτί μόρφατ σαντιγί ή 1 κουτί κρέμα γάλακτος ζαχαροπλαστικής
1 φακελάκι έτοιμης κρέμας ζαχαροπλαστικής με γεύση βανίλια
μισό λίτρο γάλα πλήρες
1/4 κούπας ζάχαρη άχνη
λίγη βανίλια σε σκόνη
6-8 ποτήρια με μεγάλο στόμιο

πώς θα το φτιάξω;

1. Αρχικά, χτυπήστε την κρέμα μόρφατ ή την κρέμα γάλακτος σε σαντιγί. Ακολουθήστε τις οδηγίες εάν δεν είστε σίγουροι για πόσο ή πως να χτυπήσετε την κρέμα σε σαντιγί. Το μυστικό είναι στο τέλος να μένει παχύρευστη ποσότητα πάνω στο αναδευτήρι του μίξερ. Όταν είναι έτοιμη βάλτε την για λίγο στο ψυγείο.
2. Έπειτα, ετοιμάστε την κρέμα ζαχαροπλαστικής με γεύση βανίλια σύμφωνα με τις οδηγίες. Θα σας ζητάει να προσθέσετε μια ποσότητα γάλακτος. Αφού την ετοιμάσετε, βγάλτε από το ψυγείο τη σαντιγί και προσθέστε την στο μείγμα. Ανακατέψτε καλά ώστε να δημιουργηθεί ένα ομοιογενές μείγμα.
3. Προσθέστε τη ζάχαρη άχνη και λίγη βανίλια και ανακατέψτε πάλι καλά. Όταν τελειώσετε με το ανακάτεμα βάλτε το μείγμα στο ψυγείο καλύπτοντάς το με λίγη ζελατίνα. Αφήστε το να παγώσει για 2-3 ώρες τουλάχιστον. Το ιδανικό είναι όλο το βράδυ.
4. Όταν θέλετε να σερβίρετε το γλυκό, ξεκινήστε με τις φράουλες στον πάτο του κάθε ποτηριού και προσθέστε στρώσεις κρέμας και φράουλας εναλλάξ. 
 Η τελευταία στρώση να είναι κρέμα ώστε να διακοσμήσετε την κορυφή με κάτι άλλο εάν επιθυμείτε. Εγώ το διατήρησα απλό και έβαλα 3 φέτες φράουλες. Μπορείτε να προσθέσετε και τριμμένο μπισκότο ή τριμμένες μαρέγκες εάν διαθέτετε. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη!



No comments :

Post a Comment