Friday 5 June 2015

ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ VERVE JUICES


     Χθες ήταν μια πανέμορφη ημέρα, καθώς είχε αρκετή ζέστη και ήταν η κατάλληλη στιγμή για μπάνιο. Έτσι, ο δρόμος με οδήγησε αυτή τη φορά στην παραλία του Σχοινιά, όπου βρήκα τον θαλάσσιο παράδεισο. Και όχι μόνο! Στο beach bar του Moraitis Sports Center θα βρείτε τον παράδεισο των superfoods. Από kale chips μέχρι matcha latte (εγώ αυτό δοκίμασα), δροσερά smoothie με συστατικά όπως σκόνη maca και acai berry, μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη αλλά με φυτικά γλυκαντικά. Είχανε μέχρι και γάλα από κινόα! Πραγματικά αξίζει να δοκιμάσετε να πιείτε ένα από τα δροσιστικά και υγιεινά τους smoothies εάν σας φέρει ο δρόμος προς τα εκεί.

     Και μιλώντας για smoothies και υγιεινές τροφές, το σημερινό post έχει να κάνει με την ημέρα της αποτοξίνωσης που βίωσα εξαιτίας των υπέροχων χυμών Verve Juices. Πρόκειται για χυμούς που χρησιμοποιούν την ψυχρή έκθλιψη ως διαδικασία συλλογής του χυμού των φρούτων και λαχανικών. Οι κλασσικοί αποχυμωτές που γνωρίζουμε παράγουν θερμότητα κατά τη διαδικασία έκθλιψης των καρπών που καταστρέφει μεγάλο μέρος των βιταμινών και άλλων θρεπτικών συστατικών. Επιπλέον, οι αποχυμωτές ψυχρής έκθλιψης ασκούν τεράστια πίεση στους καρπούς των φρούτων και των λαχανικών, με αποτέλεσμα να αντλούν και την τελευταία σταγόνα χυμού, χωρίς να καταστρέφουν τον καρπό με τη χρήση των λεπίδων.
     Εκτός από χυμούς, όμως, μπορεί κάποιος να φτιάξει και γάλα ξηρών καρπών με τη χρήση της ίδιας διαδικασίας ή ακόμα και ελαιόλαδο. Στην Ελλάδα υπάρχουν μερικές ελληνικές εταιρίες που τη χρησιμοποιούν κατά την παρασκευή παρθένου ελαιόλαδου.

φωτογραφία: Verve Juices


     Πριν από λίγες μέρες είχα δηλώσει συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό για μια ημέρα αποτοξίνωσης με τους χυμούς Verve Juices. Oι χυμοί Verve Juices διαθέτουν μια ποικιλία από φρέσκους χυμούς και δύο φυτικά γάλατα. Προσωπικά είχα δοκιμάσει τον χυμό Beet Boost που περιέχει πατζάρι,καρότο, σέλερυ, πιπερόριζα, πορτοκάλι, μήλο και κουρκουμά και είχα μείνει πλήρως ικανοποιημένη καθώς ο χυμός περιείχε σε γεύση όλα τα συστατικά που περιέγραφε. 
     Παρόλο όμως που μια μικρή εισαγωγή στον κόσμο των χυμών είχε ήδη γίνει, η αποτοξίνωση με χυμούς απείχε αρκετά από τα συνηθισμένα. Γενικά, είμαι οπαδός της υγιεινής διατροφής, λατρεύω τα φρούτα και είμαι πρόθυμη να δοκιμάσω καινούργιες γεύσεις και πράγματα όσον αφορά τη διατροφή. 
      

     Το πακετάκι μου ήρθε ένα όμορφο απόγευμα και περιείχε έξι μπουκάλια. Τα 5 ήταν χυμοί και το ένα φυτικό γάλα. Όμως, πριν από αυτό μου είχε σταλθεί ένα μέιλ που με ενημέρωνε για την αποτοξίνωση και μου έδινε κάποιες οδηγίες για το πριν και το μετά. Μέχρι εδώ όλα καλά. Η εταιρία Verve Juices υποστηρίζει πως η αποτοξίνωση θα μας οφελήσει με τους εξής τρόπους:

  • αυξημένη ενέργεια και στάμινα
  • αίσθηση αναζωογόνησης 
  • αυξημένη συγκέντρωση και καθαρότερος νους
  • καλύτερος ύπνος
  • λαμπερό πρόσωπο, μαλλιά και νύχια
  • καλύτερη διάθεση
  • καλύτερη διαδικασία πέψης
  • μειωμένη επιθυμία για πρόχειρο φαγητό (junk food)
  • βελτιωμένη κυκλοφορία αίματος και αρτηριακή πίεση
  • απώλεια βάρους


     O πρώτος χυμός Clarity Green είναι πραγματικά αυτό που υπόσχεται. Πράσινος. Για όσους δεν είναι συνηθισμένοι σε πράσινους χυμούς (ένα τρεντ ιδιαίτερα γνωστό στο εξωτερικό), ίσως τους φανεί λίγο έντονος. Για μένα, ήταν μια καλή αρχή αφού ήταν ο πρώτος χυμός και η πείνα που είχα το πρωί ικανοποιήθηκε. Μερικώς.


     Ο επόμενος χυμός ήταν αυτό που περίμενα μετά την πρωινή "πρασινάδα". Άφηνε έντονη τη γεύση των εσπεριδοειδών (γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, λεμόνι), καθώς και ελαφρώς τη γεύση μελιού και θυμαριού. Σε αυτό το σημείο οφείλω να πω πως το αίσθημα πείνας εξαφανίστηκε για αρκετές ώρες και ένιωθα την ενέργειά μου στο φουλ. Πολύ ευχαριστημένη με αυτό τον χυμό!


     Εκεί κάπου στην ώρα του τρίτου χυμού (αρκετές ώρες μετά τον δεύτερο χυμό) είχε αρχίσει λίγο να με κυριεύει η επιθυμία για κάτι στέρεο. Κοίταξα τις οδηγίες χρήσης που έλεγαν ότι μπορούσα να φάω ένα πράσινο μήλο. Έφαγα το μισό, ξεγελώντας για λίγο την πείνα μου, και συνέχισα ατάραχη. Τον χυμό Beet Boost όπως ανέφερα πιο πάνω τον ήξερα, οπότε δεν είχα καμία έκπληξη. Ήταν όπως τον περίμενα, δροσερός και με ένα χρώμα τόσο ζωντανό που νομίζεις ότι τρως ολόκληρο το παντζάρι. 


     Είχε φτάσει το απόγευμα και η ώρα για το φυτικό γαλατάκι! Η λατρεία μου από αυτή την αποτοξίνωση! Σε προηγούμενο ποστ σας είχα δώσει συνταγή για να φτιάξετε γάλα από σπόρους κάσιους που επίσης έχει υπέροχη βελούδινη γεύση. Το Almond Bliss ήταν πραγματικά η ευτυχία με γεύση αμύγδαλο και χουρμά. Αν μπορούσα να είχα λίγο ακόμα θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη.


     Ο πέμπτος κατά σειρά χυμός  περιείχε πράσινο μήλο, λεμόνι και πιπερόριζα. Η πικάντικη γεύση της πιπερόριζας σε συνδυασμό με το τονωτικό λεμόνι ήταν ό,τι πρέπει για να αρχίσει σιγά σιγά ο οργανισμός να μπαίνει σε φάση ξεκούρασης. Τον απόλαυσα μαζί με μια μικρή βόλτα στην παραλία και ομολογώ πως τον ήπια λες και ήταν δυο γουλιές όλος κι όλος. 


     Ο τελευταίος χυμός, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, περιείχε το λατρεμένο σπανάκι. Λατρεμένο σε σαλατούλα, με λίγη ντομάτα και βαλσάμικο ξύδι. Βέβαια, καθώς είχα φτάσει στο τέλος της αποτοξίνωσης και ήμουν πλήρως ενυδατωμένη, ακόμα και το τελευταίο ποτηράκι του χυμού μου φάνηκε αβάσταχτο. Αποφάσισα πως ίσως δεν κάνω για τους πράσινους χυμούς ή μάλλον είμαι ακόμα πρωτάρα και δεν αντέχω.
     Μετά από αυτόν το χυμό έφαγα και το άλλο μισό μήλο και έπεσα για ύπνο. Να πω την αλήθεια μου νύσταζα αρκετά και δεν ήμουν για πολλά έξω. Την επόμενη μέρα, ξύπνησα με καλή διάθεση και συνέβη κάτι τρομερό. ΔΕΝ ΠΕΙΝΟΥΣΑ! Παρόλο που την προηγούμενη ημέρα σκεφτόμουν διαρκώς το φαγητό και προσπαθούσα να το αποβάλω από το μυαλό μου. 
     Νομίζω πως αυτό που είχε να μου δώσει η αποτοξίνωση μου το έδωσε και με το παραπάνω. Και ας ήταν μόνο για μια μέρα. Εγώ την απόλαυσα και θα το ξαναέκανα. Μπορεί και για τρεις ημέρες (στο μέλλον). Αξίζει να το δοκιμάσετε εάν τελευταία αισθάνεστε πως δεν έχετε άλλη ενέργεια και πως χρειάζεστε μια ανανέωση και καλύτερο ύπνο!

No comments :

Post a Comment