Thursday 10 September 2015

ΤΟ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΟ ΣΤΥΛ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΑΣ


     Ήρθε και ο Σεπτέμβρης! Ένας μήνας μετάβασης από το καλοκαίρι στο φθινόπωρο, από την χαλάρωση στην καθημερινή ρουτίνα. Τώρα αρχίζουμε δειλά δειλά να οργανωνόμαστε και να αφήνουμε πίσω το όμορφο χάος του καλοκαιριού. Ένας μήνας για καινούργιες ιδέες! Έτσι και εμένα με βρήκε το ξεκίνημα του Σεπτέμβρη να διαβάζω εντατικά το βιβλίο "Plate to Pixel: Digital Food Photography & Styling" της Helene Dujardin, μαθαίνοντας αρκετά πράγματα για την φωτογράφιση φαγητού, ένα χόμπυ που τον τελευταίο χρόνο έχει αναπτυχθεί και έχει γεμίσει το μυαλό και τον ελεύθερο χρόνο μου ελπίζοντας πως κάποια στιγμή θα καταφέρω να ασχοληθώ και επαγγελματικά με αυτό. 
     Το βιβλίο αυτό είναι αρκετά καλογραμμένο και μπορεί να το διαβάσει κάποιος ο οποίος βρίσκεται στην αρχή της ενασχόλησής του με τη φωτογραφία φαγητού και θέλει να μπει πιο βαθιά κατανοώντας περισσότερα. Έχοντας φτάσει μέχρι στιγμής στη μέση του βιβλίου, παρατήρησα πως έχω αρχίσει να βλέπω με "άλλο μάτι" τις φωτογραφίες του μπλογκ μου ή άλλων food blog, δίνοντας προσοχή στο πως το φως φωτίζει κάθε φωτογραφία ξεχωριστά, τα έντονα χρώματα σε ορισμένα πιάτα και γενικότερα μια άλλη οπτική γωνία σε αυτό που μέχρι τώρα γνώριζα. Αυτές τις μέρες δεν έχω δοκιμάσει κάποια συνταγή γιατί θέλω η επόμενη συνταγή και φωτογράφιση για το μπλογκ να έχει κάτι διαφορετικό από πριν. Αυτό το "άλλο μάτι"...  
     Μέχρι τότε θέλω να μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις πιο όμορφες κουζίνες που κρατώ στο αρχείο μου ως έμπνευση για τη δική μου μελλοντική κουζίνα. Το κοινό στοιχείο όλων είναι το σκανδιναβικό στυλ τους. Οι καθαρές γραμμές, ο συνδυασμός της λευκής απόχρωσης με ξύλινες επιφάνειες και η αίσθηση ότι σε προσκαλούν να τις εξερευνήσεις είναι μερικά στοιχεία που με κάνουν μεγάλη φαν αυτού του στυλ. Αυτή η απλότητα στη διακόσμηση ηρεμεί τη διάθεση και τα ήπια χρώματα δεν ζαλίζουν το μάτι του θεατή. Ίσως να βρείτε το λευκό υπερβολικό, όμως, δεν είναι πάντα απαραίτητο να επικρατεί μόνο αυτό το χρώμα στο χώρο σας. Μπορεί να συνδυαστεί πολύ εύκολα με γκρι ή καφέ αποχρώσεις, αλλά και με ελαφρές παστέλ.  

















No comments :

Post a Comment