Friday 16 October 2015

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ BIRCHER MUESLI ΜΕ ΑΧΛΑΔΙ, ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΚΑΙ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ


     Είχα καιρό να απολαύσω τον ύπνο μου και να έχω ένα γεμάτο και δημιουργικό πρωινό. Πρόλαβα να κάνω δουλειές που είχα αφήσει για όποτε θα είχα χρόνο, συμμάζεψα λίγο το χάος που επικρατεί στο γραφείο μου και βρήκα χρόνο να ασχοληθώ λίγο με τη φωτογραφία και τη μαγειρική. Τις δυο μου τελευταίες αγάπες. Χάζεψα αμέτρητα blogs και συνειδητοποίησα πόσο όμορφο είναι να διηγείσαι μια ιστορία μέσω της φωτογραφίας, το λεγόμενο storytelling. Πιο συγκεκριμένα κόλλησα με το blog μιας φωτογράφου, η οποία κατοικεί εδώ και λίγο καιρό στο Άμστερνταμ και πραγματικά η δουλειά της είναι εκπληκτική. 
    Αυτό ήταν η αφορμή να ψάξω άπειρες ώρες στον υπολογιστή για νέους φακούς για τη φωτογραφική μου μηχανή, tutorials για το lightroom και κυρίως να πάρω έμπνευση από πολλές πηγές και ανθρώπους. Στο μέλλον, λοιπόν, είναι πολύ πιθανό να αρχίσω να χρησιμοποιώ την τεχνική της "αφήγησης μιας ιστορίας (storytelling) και την απαθανάτιση προσώπων στη ζωή μου είτε από φιλικά, συγγενικά πρόσωπα είτε από τυχαία πρόσωπα στην καθημερινότητά μου. 



     Παράλληλα ετοίμασα μια συνταγή πολύ φθινοπωρινή που μπορεί να σας συντροφέψει στα μουντά πρωινά που έρχονται. Μοσχομυρίζει μπαχαρικά και φρούτα, ενώ είναι πολύ εύκολη στην προετοιμασία. Έχω ξανακάνει μια παρόμοια συνταγή παλιότερα (Bircher Muesli με ακτινίδιο και gogi berries), αλλά κάθε φορά οι γεύσεις αλλάζουν και το αποτέλεσμα δεν σταματά είναι μοναδικό. Τώρα είναι η εποχή των μήλων και των αχλαδιών και εγώ εκμεταλλεύτηκα αυτή την ευκαιρία για να σας ετοιμάσω λίγο Bircher Muesli με αχλάδι και ζεστά μπαχαρικά. Μην πάει ο νους σας σε Πολίτικη Κουζίνα και σουτζουκάκια σμυρνέικα. Εδώ μιλάμε για κανέλα και πιπερόριζα που ξεχειλίζουν από άρωμα και γεύση.




Bircher Muesli με αχλάδι, αμύγδαλα και μπαχαρικά

υλικά (για 2 άτομα)

1 κούπα βρώμη
1 κούπα γάλα
1 κουταλάκι κανέλα
1/4 κουταλάκι πιπερόριζα
1/2 κούπα σταφίδες
1/2 κούπα αμύγδαλα χοντροκομμένα
1 αχλάδι

πώς θα το φτιάξω;

1. Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατέψτε μαζί τη βρώμη, την κανέλα και την πιπερόριζα. Προσθέστε το γάλα και ανακατέψτε καλά.
2. Έπειτα, προσθέστε τις σταφίδες και μεταφέρετε το περιεχόμενο σε δύο μικρά βάζα ή σε ένα μεγάλο. Αφήστε το μείγμα στο ψυγείο όλη την νύχτα.
3. Όταν θέλετε να σερβίρετε, αδειάστε το μείγμα σε 2 μπολ και πασπαλίστε από πάνω λίγα αμύγδαλα. Τέλος, ξεφλουδίστε το αχλάδι και κόψτε το σε μικρούς κύβους. Μοιράστε τα κομμάτια στα δύο μπολ και απολαύστε.



No comments :

Post a Comment